CENY

Zapraszamy na zakupy, od cen widocznych na stronie możliwe rabaty prosimy o kontakt z działem sprzedaży tel. +48 323881222 lub handlowy@annapol.pl Po dokonaniu rejestracji na stronie www.annapol.com i otrzymaniu dokumentów firmowych zostaniecie Państwo przydzieleni do odpowiedniej grupy cenowej. Zapraszamy do naszych trzech niezależnych hurtowni B2B www.annapol.com www.annapol.pl www.annapol.eu

50-494# Miernik grubości lakieru MGR-11-S-AL
Kategoria: Motoryzacja » Narzędzia i sprzęt warsztatowy » Testery grubości lakieru
50-494# Miernik grubości lakieru  MGR-11-S-AL 50-494# Miernik grubości lakieru  MGR-11-S-AL 50-494# Miernik grubości lakieru  MGR-11-S-AL
Cena za sztukę: cena po zalogowaniu
Waga: 0 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: tak
Minimalne zamówienie: 1 szt. (1 op.)

Opis produktu:

50-494# Miernik grubości lakieru MGR-11-S-AL

Automatycznie mierzy (nie trzeba przełączać):

  • stal
  • stal ocynkowana
  • aluminium
Specyfikacja: 
  • Dźwiękowa sygnalizacja ilości warstw i szpachli
  • Pomiar stal, stal ocynkowana i aluminium
  • Dźwiękowa sygnalizacja ilości warstw
  • Funkcja zamrożenia wyniku (HOLD)
  • Możliwość pracy ciągłej (funkcja szybki pomiar)
  • Duży czytelny podświetlany ekran
  • Płytki wzorcowe w zestawie (prosta kalibracja)
  • Duży zakres pomiarowy od 0 μm do 1990 μm
  • Bardzo wygodna sonda na przewodzie (80cm)
  • Łatwy pomiar w trudno dostępnych miejscach
  • Wbudowana latarka LED
  • Dwa tryby pracy: HOLD / TRYB CIĄGŁY
  • Rozdzielczość pomiaru 10 μm
  • Zasilanie baterie 2 x AA paluszki (100 godz. pracy)
  • Baterie w zestawie (2 x 1,5 V Alkaliczne)
  • Temperatura pracy - 20 C + 40 C
  • Produkt Polski
  • CE
  • Duży czytelny podświetlany ekran

Dźwiękowa sygnalizacja ilości warstw i szpachli
Włączona funkcja HOLD z dźwiękową sygnalizacją grubości warstwy i szpachli:
(z zamrożeniem wyniku pomiaru na ekranie)

  • jeden krótki sygnał dźwiękowy – sugeruje oryginalny lakier
  • dwa sygnały dźwiękowe – sugeruje dwie warstwy lakieru
  • jeden długi sygnał dźwiękowy - sugeruje szpachle

Kilka słów o miernikach grubości lakieru samochodowego

Elektroniczny miernik grubości lakieru
Służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu stalowym, stalowym ocynkowanym również aluminiowym. Idealnie nadaje się do sprawdzania samochodów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane.

Potoczne nazewnictwo
Miernik grubości lakieru jest znany także pod innymi nazwami takimi jak: „tester lakieru”, „czujnik lakieru”, „grubościomierz”, „miernik grubości powłoki lakierniczej”, mierniki grubości powłok „miernik lakieru”, „samochodowy miernik grubości lakieru", tester grubości lakieru, grubościomierz lakieru.

Jak to działa?
Miernik grubości lakieru mierzy grubość warstwy niemetalicznej (lakier, szpachla, plastik, itp.) na podłożu metalicznym (stal, stal ocynkowana, niektóre modele aluminium). Miernik tak naprawdę mierzy odległość od powierzchni czujnika do powierzchni metalowej.

Technika pomiaru
Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. W zależności od wersji jest on umieszczony na obudowie miernika grubości lakieru lub na przewodzie w sondzie. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć sondę pomiarową do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu, gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze wówczas miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.

Jak badać samochody?
Badanie (pomiar) pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie samochodu dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru (powłoki) na samochodzie powinna zawierać się w przedziale 80 μm - 180 μm i na jednym pojeździe może odchylać się do 40% natomiast druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400 μm w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym modelem samochodu oraz rocznikiem.

Mierniki grubości lakieru MGR-10-S-AL umożliwiają pomiar grubości lakieru wszystkich dostępnych na rynku samochodów, również tych o aluminiowych nadwoziach np.: Audi A8, Audi A2, Jaguar XJ lub aluminiowymi elementami nadwozia takimi jak maski i błotniki np.: Opel Vectra C, Opel Insignia, Citroen C5, Volvo V50, Volvo S40, Subaru STi, BMW 5, Audi A6, Mercedes E211, Mercedes-Benz W204, Jeep Grand Cherokee, Chrysler voyager. Automatycznie rozpoznaje rodzaj podłoża komunikując na wyświetlaczu: (AL) Aluminium, (Fe) Stal.

Czy pomiar miernikiem nie uszkodzi lakieru?
Tester lakieru jest bezpieczny posiada specjalnie zaprojektowany element pomiarowy wykonany z tworzywa sztucznego, który jest delikatny dla lakieru.

Co zrobić, gdy sprzedawca będzie chciał wmówić, że tester lakieru jest popsuty?
Wraz z miernikiem grubości lakieru w komplecie jest płytka kalibracyjna pokryta folią o grubości 200 μm, dzięki której zawsze będziesz miał pewność, że miernik pracuje prawidłowo. W razie potrzeby jest możliwość prostej kalibracji miernika przez Klienta w celu skorygowania błędu pomiaru.

Mierniki lakieru wyłączają się samoistnie w przypadku słabych baterii wówczas na wyświetlaczu miernika pojawi się komunikat „słaba bateria” wtedy należy wymienić baterie na nową. Zapobiega to błędnym pomiarom podczas pracy przy słabym zasilaniu miernika.